星期六, 10月 07, 2006

ReOpen




昨日好感動見到AMY, 佢係我地的中學同學.
佢去0左美國5,6年都無返過香港.
中學的時候, 佢成績好好, 亦好男仔頭, 而且同先生好熟, 屋企仲好有錢.
果時好多妹妹仔暗戀佢!(我中學係女校)
不過依家佢完全變曬啦...人瘦0左,仲靚0左好多!

我地7個人去Shelter飲野.
好耐無上shelter, 0的客路變0左好多.
意外發現原來Donna 係同我同一幼稚園, 仲係同我同級!(末查係咪同班)
真的好好笑...原來幼稚園同學一直係我身邊.

其間佢地提及以前學校好好笑的趣事.
但我就失曬憶...完全唔記得.
係時候尋找返以前0的相同校刊啦~

沒有留言: