星期四, 10月 02, 2008

沒有依依不捨...



今日係Last Day..
怕且係我最長的一份工了! 嘻嘻!

終於唔洗:
對住 阿毛...我預祝你拿果果印刷大獎!
對住 Fat angelo...唔好再浪費時間吧!

P1010420

對住 果果 鉛筆Logo... 由第一日開始對住佢...我已經好想死~

P1010421
對住 廁所板... 是嚇怕我的第二件事!
對住 injet Printer... 較色較死我...出打稿便玩死我!!!!!

踏住 地毯...由我上班第一天開始覺得有野咬!! 終於知道原來十世都沒洗過!
吸著 冷氣...兩部亦都好耐沒洗過的冷氣...夏天係係一個焗爐內做野似多!
看著 那書架...天...1984年的Design 書....好怕有小昆蟲走出來say Hi!


好多謝MM 同 Becky, 給我這段時間多些娛樂!

沒有依依不捨的心情, 只有一身"輕"!!!!

2 則留言:

匿名 說...

講到第一日番工就想死,咁你又入去做?

c-ah 說...

無法, 我要$$$去旅行!