星期六, 12月 06, 2008

請劉華拍過一條tvc 好嗎? (1)

記得沙士的時候,
由於經濟很差...
很多服務性行業都掛了笑面來招呼客人.
為的是留住客人!
到經濟好返d的時候,
便回到服務態度差...
當然包括Le Pain Grille & Delices (agnes b. cafe)shop!

今早和朋友(共三人)早上11時許打算飲coffee 提提神.
見她開了那麼久都未幫襯過.

一去到只有一兩個客,
我地兩個人便去買野飲.

去到counter,
我朋友A 買sin...
她買了plain coffee 同 hot chocolate.

之後過了30秒我便同過sales講,

我: 我要一杯latte
個sales 指住我朋友: 你要0左兩杯ga la bor!
我同朋友A 碌大眼話: 我地有三個人wow!

好啦, 買完野之後. 我地係個cashier 果到等.
那個sales 叫我地去另一到等.
我地行來行去sin 知原來等coffee 果到就正正擺滿雜物!!!!!!
等緊的時候, 有另一個女仔sales 問我地:
你地等咩呀?
我同朋友A 都呆了! 之後便發現我地等緊野飲.

等完兩杯, 我地等埋另一杯先返堆位.
前後不到30sec
之前洛單果果姐姐問我地還欠咩...

有無搞錯呀????
洛單ge只有我地兩個!

從0的 十分鍾便知道管理不善!!!

另外D coffee 好難飲!!!!難飲過星巴克!!!!!
我見有人食了剩2/3 件牛肉sandwish ($65)
可想而之幾難食!

我不會銀包作對了!
--------------------------------------------------
Le Pain Grille & Delices (agnes b. cafe)
地址: 銅鑼灣勿地臣街1號時代廣場3樓G店

5 則留言:

匿名 說...

尋晚我嬲爆, O係SEIBU鬧爆個石Q!
真係吾知咩服務態度!
今晚先UPDATE BLOG講你知!

c-ah 說...

咩事gum 爆! 我想像不到你鬧爆人個樣!

Roy 說...

來左日本之後, 就會覺得starbucks都唔算好飲...

不過咁的服務態度的確係抵打

c-ah 說...

我想日本沒有太多服務態度上的問題吧?

Roy 說...

至少冇咁離譜...