星期三, 6月 20, 2007

受不了之二:想死!!!!貓尿尿!

一星期內,連續兩次尿尿在我的拖鞋上!

第一次我差點穿了有尿尿的拖鞋!!
第二次貓大爺穿了後便由客廳行回房!!!
結果我要在2:30am拖地同消毒...

由於不知道是誰的關係,
我亦CHECK過牠們的廁所都沒問題,
而且我深信是同一貓做的,
所以第二次尿尿事件之後我便“的“了那可疑人物,
關在籠中數小時。

我相信其他三隻看可疑人物被關在籠中到都嚇死!!!

之後幾日都沒有再發生了!
激死我啦!!!!

2 則留言:

匿名 說...

Bebu was like that too so weird!!! He is always so well behaved but he pee on the mattress once last month and another time this month!! I checked his bathroom and everything seems fine. He got banned by Thomas now. Can't come inside our room now :(

c-ah 說...

Oh no!!! How could bebu is like this!
He is a " GONG GONG" already..... Mine one also "GONG GONG" maybe too naughty!